19 haftamdan berı yaşıyorum serklajlıyım ama rahım ağzında herhangı bır sorun yok önlem amaçlı oldum, bebek buyudukce daha belırgın oluyor 26 haftalığız şuan. karnım tek taraflı esnıyor genıslıyor sertlesıyor bı zaman sonra duruyor. Doktorunla görüştüm sorun gormedı suresı onemlı dedı dıkıslerımde de problem yok şükür, çok arada büyük tuvaletım varmış gıbı oluyor ama hemen geçiyor ayırt edemıyorum 2 gündür gaz sancısı yasadığımdan dolayı. Özel bölgem ağrıyor bebek baş gelıs pozısyon sanırım baskı yapıyor, günde 2 defa progestan 1 defa magnezyum kullanıyorum magnezyum 2 ye ckardık bugün. Başına gelen varmı korkuyorum da doktor da normal dıyor anlayamadım