Fatoss994 Arkadaşlar ben enox kan sulandırıcı iğne kullanıyorum göbekten yapıyorum ama heryerim morardı sizlerde de o şekilde mi
daisybebek Fatoss994 ben oksapar kullanıyorum aynı benimde heryer mosmor sanırım normal. Geçmiş paylaşımlara baktım çoğu mor yazmış. Havasını alıp yapmama rağmen moraeıyor
Utopik Fatoss994 çok normal . İlacı biraz daha yavaş verip bi sağ bir sol tarafımdan uyguluyordum ben daha az morarıyordu
anka01 Fatoss994 daisybebek Cleaxen ve oksapar kullandım göbekten heryerim mosmor ve son 2 gündür iğne kan çekiyor içine ne yapacağımı bilmiyorum
Festinalente Ben kullanıyorum ilk başlar göbekten yapıyordum sımdı koldan yapıyorum baya mosmor kan oturuyor artık çünkü kan sulandı
Ozgetpz_38 Ben de oksapar kullanıyorum benimde morariyordu şöyle yapabilirsiniz iğneyi yaptıktan sonra parmağınızı bastırın morarma olmuyor fazla
1Anneadayiiii Fatoss994 bende enox kullanıyorum canım illa ki morarıyor ben ilk zamanlar çok korkuyodum alıştım artık morarmayan yerlerden yapmaya çalış iğneni benim bazen kitle gibi sertlik de kalıyo ama geçiyo zamanla
seymat98 Ben ilk zamanlar kendim yapamıyordum komşum gelip 1 ay kadar vurdu hep koldan. Kendim yapmaya başlayınca kollar göbek bacaklar diye sırayla gittim. Ne yaparsanız yapın morarıyor hassaslaşıyor cilt bir yerden sonra artik
seymat98 Benim mesela ne zaman göbeğimin sağından yapsam inanılmaz morarıyor çürümüş gibi diyeyim ama sol taraftan vurunca morarmiyor. Vuracağınız yeri belirledikten sonra çok hafif sıkarak vurur ve yavaş enjekte ederseniz daha az morarıyor