turkan403 Nurcanyokus6 ya cok silik var gibi gec döllenme olabilir bnmde aksam yaptm testim çok az silikti inanmadim iki gun snra filan kan verdim öğrendim 23 ckmstk degerim
Tugceozturkk Adetine daha var sanırım bir kaç gün sonra yenile derim daha net çıkabilir sonra kan testi ver biliyorum bu durumlar çok heyecanlı ve stresli oluyor ama sabrın sonu selamettir
Nurcanyokus6 1202 evet onu bende görüyorum aslında ama ilkine göre dahadasilik çıkması garibime geldi sadece
ebru30 marka artimedse yalancı cıkması cok yüksek. baska marke test ile deneyin bence hayırlısı olsun