Benimde ilk gebeliğim dış etkenlerden etkilendiğim için şeker yüklemesine karşıydım ama doktorum kesinlikle yaptırmam gerektiğini söyledi hatta tüm testleri yaptırmam en doğrusu diye belirtti doktorumdan memnunum o yüzden bende yaptırıcam sanırım öyle diyorsa vardır bi bildiği