Hllozclk ilk doğumumda hamileliğimde doğumumda kolay geçmişti , sabah 8.30 da suni sancı vermişlerdi iki cm açıklıkla başlamıştık ve tam iki saat sonra doğurmuştum , suni sancı kötüydü ama ben az çekmeme rağmen baya acılıydı o yüzden bu defa kendi sancım gelse keşke diye dua ediyorum