Nesegull Kızlar 40. Haftaya gireceğim nerdeyse gelmek bilmiyor ya ve çok hareketli bir bebeğim var durmuyor da gelmiyor da varmı benim gibi hala bekleyennnn???? Gelmeyecek ve sezeryan olurum diye korkuyorum ya. (Nişan gelmedi, ilk gebeliğim, erkek)
cikolatakarma_ Nesegull benimde aynı canım erkek ve gelmiyor kanala girmiş mi seninki bende de hiç belirti yok yalancı sancı dışında
Nesegull cikolatakarma_ kanala girmiş mi bilmiyorum çatı muaynesinde mi belli oluyor o doktorum birşey demedi (devlet hastanesi) vajinama gün içinde sancı kramp gibi birşey gelip gidiyor dinlenince geçiyor yalancı sancı mi bu bilmiyorum ilk gebelik cahilliği 😅
Ebru01yalcin Canım benim ikinci gebelik 41+3 deyim kız benimki. Hala gelmiyo nişan geldi ama sancı yok henüz
Kelebegimmm Ebru01yalcin ay hani 2ci gebelik erken olurdu?😫bende 38ci haftadayum bu gun yarin diye bekliyorum saf gibi.doktorda 2ci hamilelik erken olur dedi.ilki 40ci haftada olmusdu
Akcayesra47 Ebru01yalcin 39+5 teyim ne bi nişan ne su gelişi ne bir sancı var. Dün sancılarım geldi doğurucam sandım çünkü aralıklı zamanlarda geliyordu ama dinlenince geçti ben de anlamadım bebeğin baş çevresi büyük en son gittiğimde de bebek 3800 gramdı 2 hafta önceden 2 cm açılmam var ama devamı yok bebeğin kafası büyük diye kanala inmemiş demişti doktor ne zaman gelecek bilmiyorım inşallah normal doğururum
cikolatakarma_ Nesegull ben de devlet hastanesine gidiyorum ama kanala girdiğini söylediler geçen bir Ağrı ise yalancı sancıdır büyük ihtimalle zaten doğum sancısını büyük ihtimal fark edersiniz ek olarak suyunuz gelirse de direk gidebilirsiniz zaten ben de çatı muayenesi yaptırdım açıklık falan olsaydı zaten söylerlerdi büyük ihtimalle ama karnın aşağı inmiş gibi hissediyorsan üst tarafı yumuşaksa karnının yakındır büyük ihtimalle doğum
Nesegull cikolatakarma_ gündüzleri karnım assagida oluyor gün içinde hareket edince filan yukarı çıkıyor gibi hissediyorum sabah yeni uyanınca karnım düşmüş gibi ama bakalım illa gelecek birgün az kaldi
12moom 39+1 im bende aynen benimde çok hareketli hiç durmuyor maşallah 🥹 ve gelmek de bilmiyor ne zaman doğururum diye dört gözle bekliyorum
Ebru01yalcin İnşallah Allah kalbimize göre versin inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım 🤲🏻