Farukkubra2025 Tam 1 sene önce 2.5-3 aylık bebeğimizin kalbi durdu. Doktorumuz 3 ay korunmamızı istedi daha sonra çocuk düşünebilirsiniz dedi. Korunmadan 9 aylık bir süreç geçti. Hala hamile değilim. Başına gelen varmı, tekrar nasıl hamile kaldınız 😔
Nznks Farukkubra2025 ben 2 sene bekleyip son 1 yıldada folik asit kullanıp yaptım şimdi 20*4 günlük olduk bir sorun yok 16 haftada kalbi durmuştu oglumun. Çok zordu o yüzden bekledim
Ayse2188 Farukkubra2025 ilişki sonrası hemen kalkmayın belinize yastık koyun yatin folk asit kullanın dikkat edin onun da 3 aylık surwsi var bu şekilde bı de olacak diye kosullanmauin beyninizi rahat bırakın salin olursa olur kafasına girin
Elif-ada- Farukkubra2025 Bende aynı malesef 2023 Kasım’da 9+5 kürtaj oldum 9. Ayımda gebelik oluştu yani bu ay ama malesef kimyasal oldu ben 9 gün soğan suyu içmiştim sabah akşam aç karnina adetin 2.gunu başlamıştım denedinizmi hic
Hellimpeyniri Farukkubra2025 folik asit kullanın. Bir de clife bitkisel macun öneririm. Web sitesi var bakabilirsiniz.
Nznks Farukkubra2025 bende bırakınca hemen hamile kalmadım 6 ay bitti öyle kaldım artık kafamdan attım hamileliği gerçekten unuttum test yapmayacağım dedim sonra annemlere gittik yemeğe geldim uyarı geldi adetiniz geçikti diye aaaa dedim evde stokta testlerim vardı yaptım direk kırmızı çıktı
Farukkubra2025 R-veyda44 Ayse2188 Doktorumda kafana takma dedi adetini takip etme dedi ama elimde değil günümü aşağı yukarı biliyorum ve yaklaşınca acaba bu ay olurmu? Varmıdır bişeyler diye düşünmeden edemiyorum :(
Farukkubra2025 Ayse2188 çoğu defa yastık koyuyorum. İnşallah folik asite başlayayım. defalarca başladım hep yarım kaldı onuda hiç kullanmak istemiyorum 🤦🏻♀️
greybrde Ayse2188 kalkmayın belinize yastık koyun nasıl bir yorum yahu bilmiyorsunuz bari yanlış yönlendirmeyi… sper çok hızlı hareket eder o dakike tuttu tuttu yastık koy amuda kalk yarım saat yatak dur bunlarla hiç bir alakası yok araştırın biraz folik asit bebek omir ilikten oluştuğu için omir iliğin sağlam ve tam olması açısından yani bebeğim sağlıklı olması için kullanılır… yumurtalık çalıştırıp döl tutmaz yani
R-veyda44 Bı oğlum var büyük depremden 2 ay önce bebek karnımda öldü kürtaj oldum ve bu süreçte korunduk bı sene boyunca demir ilacı kullandım çocuk düşündüğümde 2 ay boyunca.folik asit kullanmak istedim 1 ay dolmadan hamile oldum şuan 31 haftalık Rabbim sizede en kısa zamanda nasip etsin
2cocukluana_ Uzun süre korunmasız ilişki yaşayıp gebe kalamayan arkadaşlarım ovulasyon testi denediniz mi acaba yumurtlama günlerini mi kaciriyosunuz bir de stres hicbisey yaptirmiyo umursamadiginiz olursa olur dediğiniz ilk ay gebe kalacaksiniz kesin
Farukkubra2025 Farukkubra2025 gebelik testimi? Tabiki denedim ama 9 ay boyunca düzenli adet oldum zaten
seldabykra Farukkubra2025 reglin bittikten sonra her gün aynı saatte yapıyorsun ama ilk idrarın olmayacak yapmadan iki saat önce yemeyi içmeyi ve çişe çıkmayı kes iki çizgiyi aynı koyulukta gördüğün günü ve sonrakş iki günü değerlendir ben bu şekilde hamile kaldım ilk denememizle ovulasyon testiyle ondan önce uygulamalara göre deneme yapmıştık ama benim uygulamadakinden 8 gün sonraymış yumurtlamam ki düzenli adet olurum