babyylve_ Benimkide 7.66 ydı kimyasalmış düştü dün öğrendim yani gerçeği en başta öğrenmek daha iyi çünkü ben çok geç farkettim belki başlarda yüksekti sonradan düştü Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın
Ozi11 Valla benim yumurtlamam geçeli 3 gün oluyor biraz kasık ağrım var geçen aydan dolayı biraz panik olduğum için erken test yaptım ne olur ne olmaz diye bi bakarmısınız görünem birşey var mı ben zar zor görüyorum ama
babyylve_ Ozi11 belli belirsiz endişe etme ve bekle kan testi verebilirsin hafif bir çizgi dahi görürsen bende seninki gibiydi kan verdim pozitifti sonradan kimyasal gebeliğe düştü değerim artmadı
Sna1244 Yani bilemedim çok belirsiz bir gölge var gibi ama istersen birkaç gün bekleyip testini tekrarla bence 🌸
Ozi11 babyylve_ geçen aydan benim de düşüğüm var o yüzden test konusunda çok aceleci davranıyorum rabbim isteyenlerin kucağını sağlıklı hayırlı evlatlarla doldursun inşallah
babyylve_ Ozi11 kaderimiz aynı bende dün öğrendim :( bu ay inşallah hayırlı haberler alırız kaç gün sonra adet gördünüz düşükten sonra peki
Ozi11 babyylve_ benim ki biraz karışık ağustostan gebe kalmışım ama geç döllenme olmuş düşük yaptığımda 3 haftalık gibi birşey oluyor yani hemen hemen eylülde ki adet tarihime 3 kala başta lekelenme gibi oldu sonra pıhtı geldi sonrada et parçası geldi hastaneye gittim düşük olduğunu öğrendim