Sevda99 Kızlar hamileliğim güzel geçiyor şükür bir sağlık sorunum yok ne bende ne bebekte🙏🧿 Ama kendimi ağırlaşmış hissediyorum Dışarı çıksam yoruluyormuş gibiyim Evde durunca bunaliyorum 😅 piskolojik mi acaba diyorum artık 25.haftadayim
Hanniballl Sevda99 normal bir durum gibi bende halsizim oturuyorum koltuk sanki beni dövüyor her yerim agriyor 😅🙈 zaten sırt üstü yatmayın yatınca sırt üstü maf oluyorum.. Evdede sıkılırım gezmek isterim gezdigimdede yatmayı gözlüyorum 28. Hafta
hatseum12 ya bende aşırı yoruluyorum hiçbir şey yapmasam bile 29+0 şuan. bazen oturuyorum full evde yatıyorum falan. ayağa kalkarken of çok yorgunum diyorum eşim şaşkın şaşkın bakıyor 😂 yattın ama hep diyor😂 yattım da yoruldum işte anlamıyorum ki 😂
Kubra11122 Aynı durumdayım 25. haftadayim biraz ayakta dursam yorgunum sürekli yatıp uzansam sıkıntıdan catliyorum daha da çok var nasıl geçecek zaman bilmiyorum
Sevda99 Kubra11122 artık şey düşüncesi başladı hamile olmadan öncede mi boyleydim acaba hatirlamiyor muyum yoksa diye🤭😅 doğumdan sonra eski enerjimize döneriz inşallah 🤍🧿😅
Sevda99 Hanniballl gezsek olmuyor yatsak olmuyor her ikiside yorgunluk 😅 koltuğun dövme fikrinde hem fikiriz 😅😅😅