basakc36 Benim ikinci gebeliğim, 2 ay kadar kaldı doğuma. Ben de bu sefer daha duygusalım, planlı ve isteyerek son gebeliğim çünkü. Hamileliği seviyorum, karnımda hareketleri hissetmeyi falan 🥲 Aynı bedende yaşamayı, benden beslenmesini 🥲 Doğduktan sonra insan hayret ediyor nasıl sığdın karnıma diye 😁🤸♀️