Mmjgn 2.oglum olacağını öğrendim şimdi isim düşünmeye başladık.Oglumun ismi SELİM şimdi kardesinin ismi de abisine uygun olsun diyoruz.Fikirlere talibim☺️
Alpsmom22 Mmjgn Yavuz 😄 Sağlıkla kucağınıza alın benim de 2.oğlum olacak gibi görünüyor ismini Selim istiyorum. Sizin oğlunuz nasıl sakin mi 🙈
Mmjgn Alpsmom22 Vallahi sakin desem yalan olur.Yorulmak nedir bilmiyoruz 9 yaşına geldik halen hareketli hiperaktifiz😂
Mmjgn Alpsmom22 vurması dökmesi kırması yok şımarık felan değil ama sdce çok hareketli koşmayı çok seviyor enerji patlaması yaşıyor 😂