Merhaba hanimlar. 38+5 haftalıkken sezaryen doğum yaptım. Begüm isminde bir prensesim var🥰 23 eylül sabah hastaneye yatışım yapıldı. Damar yolu açıldı. Sonda takıldı. Ameliyathanede takılmasını istedim. Ama doltorum öyle kabul etmiyormuş. Çok acır diye düşünmüstüm ama öyle olmadı. Çok hafif hissediliyor. Korkulacak birşeg yokmuş 🤭 Sıram geldiğinde ameliyathaneye indik. Sipinal olacaktı. Öncesindede anestezj doktoruyla öyle konuşmuştuk. Beni oturttular basım öne eğik durdum. Birkac kisi denedi ama olmadı. Genel olmama karar verdi anestezi doktoru. Buarada iğne yapilirkende korkulacak bisey yoktu. Oda fazla hissedilmiyordu. Doğum bittikten sonra tansiyonum cikmis. Odaya biraz gec ciktim sadece. Ama kendimdeydim. Kızimi hemen emzirmeye basladim. Karnima kum torbası koydular. Sondayi cikardiktan sonra beni yürümem için kaldirdilar. İlk dogumumdada genel olmustum. Onda kan takviyesi yapmislardi. Tansiyonum dan dolayi rahat yürüyemiyordum. Ama bu doğumumda gayet dik ve rahat yürüdüm. Herseg yolunda gidince ertesi gün öglen tabircu oldum. Dikişim esgetik dikiş. Bandaj yapmadilar. Bu sefer sprey sıktılar. Daha rahatti. Banyo yapmak yürümek falan.
Doğum yapmamis olanlar Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin❤️ sormak istediginiz merak ettiginiz vrsa cevaplarim 🥰