Tasya hamileliğimin 12.haftasından beri yoğun şekilde yaşıyorum hafif sarımsı sulu bazen parça şeklinde geliyor şuan 21 haftalığım hala devam ediyor doktorum fitil verdi 2 adet kullan dedi kullandım ama geçmedi hala devam ediyor dedim o zaman senin normalin bu dedi enfeksiyon da yok koku kaşıntı gibi. Renkli gözlü açık tenli kadınlar da akıntı olayı bazen biraz fazla gözlemlenebiliyo doktor dedi korkulacak durum yok dedi