Merhaba kızlar bugün doktor kontrolümde sıvının biraz azaldığını söyledi 31. Haftamdayım. Yatarken hep sol yanıma yatmam gerektiğini, bol sıvı tüketmem gerektiğini söyledi ayrıca kan sulandırıcı iğne başladı. Başına gelen daha sonrasında sıvıda artış olanlar var mı aranızda? Biraz panik yaptım. Sürekli bebeğin hareketlerimi takip etmekten anksiyetem tuttu😢