lilyum_ Gzemmsvr 4+6 da keseyi gördük. Betam 4 gün öncesinde 500 küsürdü. Yani 4+6 olduğumuzda en az 2000 küsürlerde olması lazım
Gzemmsvr lilyum_ Sinemce1 Premsescik _biranneadayi benimde 5 haftalık olmuş gittiğimde göründü demekki beta düşük seviyelerde de görünüyomus doktor geç randevu verdi ben yine erken gittim ama beta seviyem hızlı artmış ondan herhalde ilk gittiğimde 147 çıkmıştı 7 gün sonra tekrar gittim 5017 olmuştu
Sinemce1 Gzemmsvr bilemiyorum ben de doktora sormuştum hatta ikiz falan olabilir mi diye kişiden kişiye değişir gayet normal demişti
Gzemmsvr Sinemce1 hmm bizde yüksek olunca hemen aklımız ikiz mi acabaya gitti ama doktor bsey demedi iyi artmış dedi sadece