FB_15 Se11 öyle ben normal doğum istiyorum doktorum gelişim geriliği var diye sezeryan söyledi ama yinede beklemedeyim normal doğum için
Ruyagibi1 Se11 olabilir de olmayabilir de benimde sürekli ağrıyor son zamanlarında bebekler kalsiyumu annenin kemiklerinden çekiyor bu da çok çok ağrı yapıyor diye biliyorum
Sedaerva03 Bende 38 +6 haftalığım ve sırtımı bir yere yaslamadığım sürece aşırı ağrıyor dün geceden beri adet sancısındaki bel ağrım var geçmiyor