Dfnsyn Merhabalar 17+2 yiz 🌸 ilk bebeğimiz inşallah 🙏🏻 alışverişe ne zaman başlamalıyız, elinde yeni doğan alışveriş listesi olan var mı? Çok hediye geleceğini düşünmüyoruz o nedenle ne zaman başlamalıyız kararsız kaldık 🌸
_ozlmm Dfnsyn Benim ikinci gebeliğim olduğu için ben 27.hafta da toplu kıyafet alışveriş yapmıştım 29-30.hafta gibi diğer kalan eksikler için toplu alışveriş yapıp bitirdim ama ilk gebeliğim de bende 16.haftadan sonra yavaş yavaş almaya başlamıştım 😇 İlk gebeliğime dayanaraktan tecrübelerim oldu sizinle paylaşayım mesela kıyafet ne kadar çok ise o kadar rahatlık 😂 Oğlum kusan bir bebekti günde 5-6 kere üst değiştirirdim durum böyle olunca kıyafet çok kullandım özellikle yenidoğan ve 0-3 ay çok kullandım kilo olarak önde giden bebekti doktorum hep iri bebek dedi ama öyle olmadı minyon bir bebekti hastane çıkışlarını falan 1-2 ay kullandım 0-3 ayları da dolu dolu giydirdim hatta bazılarını 4 aylık olduğun da bile giydirmiştim sadece 3-6 6-9 olarak bir kaç tane almıştım onları giydiremedim ilkten büyük geldi sonra da ya küçüldü ya hava ısındı kaldılar öyle o yüzden bu gebeliğim de ben yine kıyafet sayılarını fazladan tuttum yenidoğan ve 0-3 ay ağırlıklı aldım diğer ayları boyuna kilosuna göre almak daha mantıklıymış onu anladım o yüzden 3-6 6-9 ayları öyle yapacağım listemi sizle paylaşayım fikir olur bazı kıyafet sayılarım fazla da gelebilir ama hepsini yeni almadım ilk gebeliğimden kalanlar da oldu özellikle zıbınlarımız fazla en çok ihtiyaçlardan biri de o kusmasa bile kakası taşınca değişmek gerekiyor 🙈 Sayıları tamamen size ait istediğiniz kadar alabilirsiniz azaltabilir veya çoğaltabilirsiniz ama biraz fazla olması bana göre daha iyi ve avantajlı oluyor en azından ne giydireceğim diye düşünmüyor insan hemen yıkamaya da gerek kalmıyor sıkıştırmamış oluyoruz kendimizi 😂 Bir de listemde yok galiba eklemeyi unutmuşum reflü yatağı da güvenlikli ve güzel ondan da alın bence 🙈 Bir de listeye ek olarak nevresim takımı alez çarşaf saç bantları tokalar falan da aldım ama çoğu acil ihtiyaç olmadığı için yazmadım 😂😂
Meraklojist Dfnsyn ben 30 haftalık hamileyim ilk büyük eşyalarından başladım bebek arabası park beşik gibi kıyafetide her ay gözüme güzel gelen olursa az az aldım bir anda çoğaldı indirimleri çok takip ettim özellikle kıyafette e bebekten 10 parça kıyafeti 3.000 tl yerine 1500 tl ye aldığım oldu güzelce bir liste yapın indirimleri takip edin bence ben bitirdim tüm alışverişi çok şükür
atarliFrida Dfnsyn ben bi ara çok detaylı bi liste paylaştım. Arama kısmına yazip benim yolladigimi bulmaya calis istersen
Rabiul Dfnsyn Buda benim listemdi [ ] Bebek arabası [ ] Puset [ ] Puset minder örtüsü [ ] Burun Aspiratörü [ ] Biberon ısıtıcı [ ] Biberon [ ] Emzik [ ] Mama kaşığı [ ] Alıştırma bardağı [ ] Mama tabağı [ ] Alıştırma suluğu [ ] Nevresim takımı [ ] Yatak çarşafı [ ] Yatak Alezi [ ] Anne bebek bakım çantası keçeli [ ] Anne bebek çantası [ ] Valiz içi hurç [ ] Kanguru veya Sling [ ] Emzik askısı [ ] Salya önlüğü [ ] Ağız mendili [ ] Müslin örtü [ ] Patik ayakkabı [ ] Biberon temizleme fırçası [ ] Biberon temizleme deterjanı [ ] Emzirme yastığı takımı [ ] Bez için çöp kutusu [ ] Ana kucağı [ ] Bebek bakım seti [ ] Göğüs pompası [ ] Göğüs pedi [ ] Banyo termometresi [ ] Oda termometresi [ ] Mama sandalyesi [ ] Emzirme atleti [ ] Emzirme sütyeni [ ] Alt değiştirme örtüsü [ ] İsimli ahşap tarak [ ] Elbise askısı [ ] Meme ucu kremi [ ] Alt temizleme pamuğu [ ] Çamaşır deterjanı [ ] Yastık [ ] Oyun halısı [ ] Küvet seti [ ] Lif [ ] Ateş ölçer [ ] Tırnak törpüsü [ ] Alt açma organizeri [ ] Emzik kutusu [ ] Diş kaşıyıcı [ ] Biberon fırçası
Dfnsyn _ozlmm çoook teşekkür eserim detaylı açıklamanız için 🙏🏻 bebeğim Allah’ın izniyle şubat sonu-mart ortası gibi doğacak🙏🏻 zıbınlar kuşluk mı olmalı yarım mı
_ozlmm Dfnsyn maddi durumunuz nasıl bilmiyorum önce büyük eşyalardan da başlayabilirsiniz günden güne zam geldiği için ama son ayda alabilirsiniz evde yer kaplamaz ben beşiği bebek arabasını doğuma iki hafta varken almıştım