Hatice-21 37 haftalık hamileyim günlerdir geçmeyen ishalim var doğumun habercisi olabilir diye okudum bir kaç yerde daha önce başına gelen var mı acaba
eylulus Hatice-21 ben de 3 4 gundur oyleyim kontrolde gaita testi verdim temiz cikti, dogum habercisi diye okudum ama henuz tik yok bakalim kismet