Paramedik_Anne_112 Anneler ilk doğumum sezeryandı aradan 2,5 sene geçti normal doğum istiyorum yapan var mı aranızda olabilir mi 2-3 sene arayla?
Canim_bebegim27 Paramedik_Anne_112 Benim ablam da istiyordu hatta doktorra danismis Öneriyoruz ama acıkma riski var demiş onun için hastaya bırakıyoruz demiş ki onunkinim arası 5 seneydi seninki daha erken cnm bence riske atma Allah korusun çok zor olur
Paramedik_Anne_112 Canim_bebegim27 ay dimi duydum onuda işte merak ettim yapan varmı diye teşekkür ederim:)))💜