nurkaya_11 1 bucuk yasindaki kızım grip oldu ve eşime de bugün bulaştı benimde hafiften boğazım ağrıyor yenidogan kızımın da burnunda ses geliyor çektik yeşil geldi çünkü sümük büyük ihtimal oda oldu ne yapmam gerek doğal çözüm anne sütü aliyor sadece daha çok yeni o yuzden doktora götürsem ilaç yazmaz diye düşünüyorum dogal yollarla ne hazirlayabilirim ya da başına gelen varsa hangi ilaçları kullandınız
aysemmi nurkaya_11 bebeğiniz yenidoğan tabiki de doktora gidin hele ateşi varsa hiç beklemeyin yeni doğan döneminde en ufak hastalık belirtisi bile olsa doktora gitmek gerekir. Daha çok küçük olduğu için doğal yöntemler vs olmaz daha büyük bebek olsa belki evde basit şeyleri deneyebilirdiniz ama şuan için yapabileceğiniz tek şey doktora gitmek
Aylaa123 nurkaya_11 doktora götürün ama en büyük ve doğal antibiyotik anne sütü bol bol sürekli emzirin burnunuda çekin en kısa sürede toplanır inşallah
Granit Yenidoğana doğal bir şey maalesef yapmazsınız. yeşil sekresyonları da arttıysa doktora götürün daha da ilerlemesin. Nefes alışları hızlanmış çekilmeleri de oluyorsa hiç beklemeyin .
Granit Bebeğinizde solunum sıkıntısı var mı? bebeğin beslenememesi, emme isteksizliği, inlemesi, burun kanatlarının açılıp kapanması, göğüs kafesinde Nefes alıp verirken içe doğru çökmesi - çekilmesi vs varsa beklemeyin hastaneye götürün .