Rabiamina evet zaten yapısal olabilir herkes aynı olacak diye bi durum yok bende aynı durumu yaşayanlar var mı diye sormak istedim. Doktorum daha hiç alttan muayene yapmadı zorunda kalmadıkça da yapmayacağını biliyorum anca doğum zamanı genişleme var mı yok mu söylüyor. Benden önce aynı doktora arkadaşım doğum yaptı ve ona daraltmaya ihtiyacı olduğunu fazla genişleme olduğunu söylemiş doğum zamanına kadar bekleyeceğim mecbur zaten düzelme olmazsa böyle yaşayamam rahatsız edici🥲