Gzmel Kızlar yeni doğan yoğun bakımı yok dedi bir bayan dogum sırasında herhangi bi sorunda hemen sevk yapıyolarmış şuan grbeliğim normal ilerliyor ve evime çok yakın mamak’ta mı başka hastaneye mi gitsem kararsız kaldım
Minnikpatates Gzmel ya evet o şeyi var ama ben doktorları ilgilerini cok begenıyorum Allahın ıznıyle gerek kalmaz inşallah ben oraya gidiyorum valla
minikbebegim06 Gzmel evet yok ama doktorları gerçekten çok iyi kadın doğum servisi de güzel odaları falan hep tek kisilik bir de temiz henüz doğum yapmadım ama serviste kalmıştım ordan biliyorum
--Sevgi-- Gzmel bende oraya gidiyordum hatta oraya takipliydim şimdi tıp fakültesine gidiyorum orası daha iyi geldi bana nedense bilmiyorum. Tavsiye ederim.