Kızlar bu hafta 33. Haftaya giriyorum geçen cumartesi pazartesi ve bugün Bi kaç dakikalık sancı oldu. Ama öyle böyle değil 2 dakika bana 2 saat gibi geldi ve soğuk ter attım bildiğiniz bu hafta kontrolüm vardı nst ye girdim ilk kez hatta orda da 2 kere ufak sancı çıktı doktorum bu haftadan sonra arada böyle olabilir normal dedi 1 aydır da bebek doğum pozisyonunu aldı zaten. Bubyalanci 2 dakikalık sancı beni böyle mahvettiyse gerçek sancı nasıl olacak diye korku sardı. En başından beri hayalim de normal doğum ama şimdi yapamazsam diye tedirginim hiç böyle düşünmemiştim o an hareket edemiyorum nefes almayı da unutuyorum aklıma geliyor nefes çalışıyorum geçiyor devamı olmuyor ama çok fena 3 yılda çok şey yaşadım neler çektim bunu da yaparım diyordum inancım gitmeden dogursam bari. Bu kadar erken başlaması da normal mi acaba?