cansu_dgn Kızlar yumurtlamamın üstünden 7 gün geçti. Çok erken biliyorum ama bugün öylesine ovülasyon testi yaptım biraz koyu geldi yani o yüzden şüphelenip innovita testlerinden yaptım. Sizce kuruma çizgisi mi ilk 5 dk çok hafifti gözükmeyecek gibiydi sonra bida baktığımda böyleydi. Göğüs uçlarım çok acıyor başka belirtim yok
Nur67 cansu_dgn canımm öncelikle inşallah vardır. Bende adete 2 gün kala yaptım ikisi de aynı koyulukta çıktı fakat test yaptım negatif çıktı. Suan daha çok erken çıkması için de ama emin olmak için baska test de yapabilirsin bence 🌸
-angel34 cansu_dgn benim testim de böyle çıktı belki var belki yok erken gebelik testi denemek lazım🫣
dogakartal cansu_dgn ikisindede çok silik yeni yeni artıyor gibi geldi kan ver bence acilde yarım saat de sonucunu alırsın ☺️
cansu_dgn Nur67 inşallah ikimizinde vardır canım çok istiyorum erken evet yinede dayanamıyorum yaptım 😊
Neboss cansu_dgn bu testi yaptıgım gün acilde kan verdim beta 25 le öğrendim sizde bi kan verin isterseniz inşallah vardır 🫶🏻
Rosegold cansu_dgn canım inşallah vakti saatinde olur ama sen çok fazla kafaya takıyorsun hep forumlarda görüyorum seni akışına bırak bence 💞
2cocukluana_ cansu_dgn benim de ilk belirtim göğüs agrisiydi ilk ovulasyon testi yaptım direkt pik oldu sonra gebelik testi yaptım silik çıktı ama ben yumurtlamadan 14.gun yapmıştım adetime 1 gün vardı
cansu_dgn 2cocukluana_ benim daha çok erken 7 gün geçti ben dayanamayıp yaptım o yüzden bilemiyorum kuruma çizgisi olabilir benimki 🥹
eliff__ Rosegold kızlar lütfen yardımcı olur musunuz post açtım Ama kimse görmedi son iki aydır adetlerim düzenli oluyor bu ay ovülasyon testi denemedim sadece akıntı olduğu günler değerlendirdim beklenen adet tarihi 13 Ekim bugün kaset testi yaptım hiçbir şey çıkmadı sizce gebelik olsaydı belli olur muydu son bir haftadır iştahım açıldı iki bacaklarım böyle biraz ağrılar girip çıkıyor Bir de sağ tarafımın alt karın bölgesinde sancı girip çıkıyor ya da ben mi kendime kurgu yapıyorum anlamadım
cansu_dgn Rosegold evet takıyorum 1 senedir uğraşıyorum çünkü ve buradaki arkadaşlara soruyorum kafama takılanları forum bunun için var
cansu_dgn Sevgiiss inşallah ikimizinde vardır canım innovita bazen yanıltıyor o yüzden bende emin olamıyorum bi türlü 🥹🥹
Rosegold eliff__ bence çok fazla kendini dinliyorsun adet gecikmeni beklemeden yapma bence Kafa karışıklığı olur yoksa
superstar_00 eliff__ Google’da bebek için yapılan ilişki üzerinden 10 11 12 gün sonra idrar testinde belirtilebiliyor diye yazıyor hani bu süreniz geçti mi geçmedi mi bilmiyorum eğer bir haftayı doldurduysanız bir hafta sonrası ilk Beta HCG kana yansıyormuş isterseniz bir sağlık kuruluşunda kan tahlili yaptırabilirsiniz.
eliff__ Rosegold bir yılım bitecek korunması ilişki oluyor ama olmuyor sadece Mart ayında kimyasal gebelik oldu onun haricinde o kadar deniyoruz olmuyor Ben de pco var doktor bana dedi herhangi bir sorun yok sadece biraz kilom var kilo ver dedi o kadr