[silindi] 6 haftaliktim düşme tehlikem vardı yetmesj 20 haftaliktim tek başıma tek şeritli yolda, koca koca kamyonların olduğu bi yoldu , bariyerlere çarptım arabanın sağ tarafı perte cikti ve tektim. O yuzden Icinizi ferah tutun bebeğinize konuşun her zaman en onemlisi o 🧡 Rabbım sağlıcakla kucağınıza almak nasip etsin insallah