Neviclek Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 6+1 gebeliğimde doktor kalp atışının çok zayıf olduğunu hızının 80 olduğunu söyledi bir hafta sonra tekrar kontrole çağırdı ve herşeye hazırlıklı olmam gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan var mı 😞
asyakcky Neviclek ilk haftalarda oluyor maalesef ben tek yumurta ikizlerine hamileyim birinin kalbi o kadar zayıftı ki uzun aralıklarla atıyordu diğer hafta gittiğimde kendine gelmişti çok şükür
Nurella07 Neviclek 6+1 de bende gittim evet az di çünkü zaten yeni gelişiyor çocuk o yüzden panik yapma ilerleyen haftalar da düzeliyor niye bu kadar korkutmuş benim doktorum normal dedi daha çok küçük zaten ne olmasını bekliyorlar ki
dogakartal Neviclek bende o haftada gittim kalp atışı gümbür gümbür değildi normal bi yetişkin insan kalp atışı gibiydi doktor daha net duymak isteriz haftaya gel dedi bi hafta sonra gittim gümbür gümbür attı ☺️☺️
Tunzalee38_ Neviclek evet canım bana bebek ölü kalbi atmiyor dediler 1 hafta bekledim şuan gayet de atıyor 7 haftalik:)) moralini yüksek tut
hsezenysr 5+6 da benim için de o şekilde söyledi 94 falandı 100/120 arası olması gerek çok kücük olduğu için bu şekilde duymuş olabiliriz1 hafta sonra gel dedi gittiğimde 128-130lara çıkmıştı şuan 10+4 haftalıgım bir sorun yok endişe etmeyin daha çok kücük.
Nessee34 Neviclek başka bır doktora da gorunebılırsın ve küçük olduğu ıcın de Olabılır 6+2 de doktora gıttım duzensız genelde dusukle sonuclanır 1 hafta ıcınde durumun netleşir demişti aynı gün 2 farklı doktora gıttım(bırısı başka devlet hastanesı bırısı özel) ikisi de gumbur bumbur duyduk sesını bazen cıhaz da ılk zaman olması da sebep Olabılır ama sen hıc üzülme ☺️
Neviclek Hepinize çok teşekkür ederim içimi çok rahatlattınız cumartesi doktora tekrar gideceğim ve başka bir hekime daha danışmak istiyorum☺️