Cennetkokulumeleklerinannesi 4.ye sezeryan olacağım biraz endişeliyim korkuyorum ama doktorumun onayı ile hamile kaldım 5 e kadar oluyor sezeryan dedi sizin varmı öyle bildiğiniz duyduğunuz 4.ye sezeryan olacak yada olan varmı
Chan Cennetkokulumeleklerinannesi Eşimin yengesi oldu. Onun tansiyonu yüzünden riskli dediler ama bebek de anne de gayet sağlıklı 😊
Zeynonunannesi Cennetkokulumeleklerinannesi evet benimde 4.sezeryanım 6 aylık hamileyim en son sezeryan 6 sene önce oldum riskli diyor doktor umda bakalım artık
Asiyyeee Cennetkokulumeleklerinannesi benimde 4. Sezeryan olucak canim korku oluyor insanda düşününce fakat doktorum çok bilgili ve uzman çok güveniyorum kendisine inşallah sağlıkla kucagimiza aliriz hepimiz🙏🏻🙏🏻
Cennetkokulumeleklerinannesi Zeynonunannesi inş kolay geçer cnm ameliyatın sağlıkla kucağımıza alırız kuzuları benim 4 sene oldu doktorum her sezeryan da bir risk vardır rahat ol dedi
Cennetkokulumeleklerinannesi Asiyyeee aynen benim doktorum da çok uzman bilgili her sezeryan da vardır risk dedi o yüzden biraz rahatım ama yinede korkuyor insan çoçuklarının cinsiyetleri ne cnm
Zeynonunannesi Cennetkokulumeleklerinannesi iki oğlum bir kızım var yine kız bekliyoruz ama kiloyla başımız dertte bakalım ne yapıcaz
Asiyyeee Cennetkokulumeleklerinannesi 3 kızım var canim en küçük 6 yaşında. Insan ister istemez korkuyo tabiki risk artıyo nede olsa her ameliyatta önce Allaha sonra doktorlarimiza emanetiz canim😊
Heycanligebe Cennetkokulumeleklerinannesi maşallah ben bundan sonra doğurmam daha diyorum sendeki güzel cesaret 4 çocuk ☺️☺️☺️😍😍😍
Cennetkokulumeleklerinannesi Heycanligebe evet büyük cesaret ama çok kolay büyüyor masallah çoçuklarım hele bebekken 😊 eşimde ilğili yoksa zor yani maddi manevi yetmek
Aysesad Bende 4. Ye hamileyım en kucugum 3 yasına gırdıyor dubatta korkmayın tıp cok ılerledı eskıdı gıbı degıl hıc bırsey pasalar gıbı gıder dogururuz ıns bıseycık olmaz korkmayın
Dimple23 Bende 4. Sezeryana giricem en küçüğüm 10 yaşında ..başta tedirginliklerim vardı ama doktorum beni rahatlattı önceki sezeryanlarımıda aynı doktor yapmıştı ....senin içini dışını ezbere biliyorum korkma dedi :))) ...tabi herşey rabbimin elinde o ne derse o olacak
Aysesad Dimple23 Benimde öle doktorumu cok seviyorum 12 yıllık doktorum saolsun herseyımı bılıyor once Allaha sonra doktoruma guvenıyorum işin ehli bilgili doktor olunca insan daha rahat oluyor birde diğer dogumlarımıda yaptırdıgı ıcın 👍
Cennetkokulumeleklerinannesi Asiyyeee benimde 3 kızım var cnm 4.yü de çok istedik rabbim gönlümüze göre versin inş