Tüp bebek—Kızlar merhaba. Bugün reglimin 2. Günü ve transfer için tedaviye başladım. Estrofem tablet 2 mg kullanmaya başladım. İlk beş gün sabah 1 akşam 1 sonra ki beş gün sabah öğle akşam 1 er tane alacam. Doktoruma progesteronu sordum. O da transfer günü verilir dedi. Siz ne zaman progesteron kullandınız?