Kızlar 30+0 gebeliğim var ve dünden beri çok aşırı bel ağrısı yaşıyorum üstelik göbeğim de biraz aşağı inmiş ve bebek çok hareketli bugün bir sıkıntı var mıdır randevume daha var korkuyorum biraz daha önce böyle bir şey yaşayan varsa bilgi verse çok mutlu olurum