Ays-0 Kızlar pazartesi günü sezeryan oldum, az önce fark ettim vajinamin sol tarafı siyahımsı morarmis, normal mi sizlerde de oldumu herkeste farklı tepkiler verebiliyomus
_ozlmm Ays-0 Doğum yapalı 7 gün oldu benimde dikiş yerlerim baştan sona mosmor ve vajinamın tepesi de öyle mosmor doktora sordum morarma normal ama senin fazla morarmış geçer merak etme dedi genelde bastırmadan kaynaklı morarma olabiliyormuş benimde ilk sezaryenimde olmadı ama ikinci de oldu ama yine doktorunuza sorun dediğiniz gibi herkeste farklı ilerliyor
turkan403 Ays-0 eved alt tarafın morariyo canm benmde öyleydi ikisinde de ama sezeryan kesinyeri yda rengi öyleyse doktoruna sor
Ays-0 _ozlmm aynen vajina tepesi benimde dayak yemiş gibi yuvarlak şekilde mor, bazısında oluyormuş bazısında olmuyormuş korktum valla doktora yazsam mi Çarşamba kontrolum var, dikiş yerimde herhangi bir sıkıntı yok şükür
mucizem-21 Ays-0 evet bende de morluklar vardı İkinci doğumumda doktor muayene etti sıkıntı yok normal dedi. İsterseniz siz de yine bı muayene olun zaten 1 hafta sonra muayeneye çağırıyo doktor o zaman gösterirsiniz
Esum48 Ays-0 bende de olsu canim sol tarafta dikis cevresi ve alt tarafa dogru. Hemen kontrole girtim ultrasonla bakti kanama var mi dikis acilmis mi diye bi skinti yoktu ödem olabiliyormus. Morluk icin krem verdi onu kullandim ve gecti doktoruna soyle kremi yazsin yoksa kalici olarak duruyor arkadasim onemsememis dogum yapmasinin ustunden 1.5 yil gecti hala mor olarak kalmis