helloandhello Kızlar merhaba idrar yolu enfeksiyonum varmış bugün doktora kontrolünde öğrendim azitro antibiyotik verdi kullanan var mı aranızda kan istedi birde ikinci oluşum dikkat etmeme rağmen yine aynı şeyler 🤦🏻♀️ elimde domestosla gezeceğim az kaldı 🤦🏻♀️
Nurella07 helloandhello bende çok çabuk yakalanıyorum buna ve sürekli domestosla yıkarım lavabomu her gün iç çamaşırına nioli yağı dök sonra ütüle birde çok fazla su icmen lazım
Balbebek012 helloandhello yoğurt ye sirkeli su iç aç karna yaparsan daha etkili olur özel bölgene de süre bilirsin
mmedinestlms helloandhello dut kürü yapıp içebilirsin nioli yağ sonra çamaşırlarını elinde yıka yıkayamam dersen de makine de çamaşırlarını ayrı yıka ve yumuşatıcı kesinlikle kullanma sonra çamaşırlarını ütüleyerek kullanabilirsi her gün çamaşırlarını değiştir ben bu şekilde yaparak biraz da olsa kurtuldum benim ilk düşüğüm enfeksiyon yüzünden oldu her ay kontrol ettiriyorum enfeksiyon var mı yok mu diye
helloandhello Oksuruksurubu aynen azitro kullanacağım bide sonra kan vereceğim bakalım işe yarar inşallah 🙏🧿
helloandhello Nurella07 aynen nioli yağı önerdi alacağım o yagdan uzun süredir yoktu yine geldi başıma antibiyotik verdi üç günlük inşallah işe yarar
helloandhello Balbebek012 sirkeli su midene dokunmasın nioli yağı önerdi doktorum alacağım bir kullanacağım olmayacak böyle çünkü
helloandhello Nurella07 inşallah onunla çok akıntım var diye gittim öyle öğrendim enfeksiyonum olduğunu