Rabia12 benim 3-4 defa kan testi yapmama rağmen negatif çıktı ultrason da da görünmedi bide adet olmuyorum gebelik de Yok diye adet olayım diye ilaç yazdı doktor ilaç bitip tekrar gittiğimde kan testim pozitif çıktı 3 haftalık tı doktorum karından ultrasonla görünmeyeceği için vajinal ultrasonla baktı o şekilde keseyi gördü