Feyzad71 Herkese merhabalar sevgili anneler , ben bugün 75 ml şeker yüklemesi yaptırdım açlık 90 - 1. Saat tokluk 189 2.saat tokluk 147 çıkmış henüz doktorla görüşemedim ama sınır üstü hepsi , böyle olanlar var mı nasıl bir yol izlediniz
Ssssserapppp Feyzad71 çok geçmiş olsun. Bugun bende yaptirdim açlık 105 ilk ölçüm 205 2. Ölçüm 197 çıktı. Korktum acikcasi . Daha doktorumla görüşmedim wpdan yazdım. Cevabını bekliyorum
CeylanAk Feyzad71 diyet başlanıyor diyetle düzelmezse tabi diyetle düzelmesini istiyor doktorlar olmazsa insülin başlarız dedi ben şuan diyetteyim açlıklarım sorunlu tokluklarım iyi
Feyzad71 Ssssserapppp çok geçmiş olsun size de aslında o kadar şekerli bir şeyi içip su bile içmeden ne kadar doğru bir sonuç elde ediliyor hiç emin değilim ama doktorlarımız ne derse yapacağız mecbur ☺️
Feyzad71 CeylanAk peki tekrar şeker yüklemesi mi yapıp bakmak istiyorlar düzelip düzelmediğine yoksa evde ölçümle mi devam ediliyor sonrasında
Ssssserapppp Feyzad71 doktoru dinlemekten başka sansimiz yokki, bana saçma gelen 3 gün öncede kan vermiştim ve açlık şekerim 87 cikmisti. Tam 12 saaat açlıkla gitmedim acaba o mu etkiledi anlamadım. Neyse diyetle duzelsinde önemli olan o. Endokrin doktoruna gitmem gerekiyormuş bu arada randevu aldım. Çok merak ediyorum ne diyecek aşırı stres oldum.
CeylanAk Feyzad71 ben evde ölçüm yapıyorum zaten 75 lik yüksek bi ölçüm yeniden istemedi doktor benden kendin ölç dedi 50 lik yaptırıp yüksek çıksaydı o zaman 100 lük isterdi doktorunuz
CeylanAk Ssssserapppp oda diyetisyene yönlendiriyor diyetisyen diyet listesi veriyor düşüş olmazsa yediklerini yazmanı istiyor benim doktorum öyle yaptı ama hafta ilerledikçe direnç artıyor açlık daha yüksek çıkıyor çarşamba randevum var artık nolur bilemiyorum
Ssssserapppp CeylanAk anladım. Umarım sizinde sonuçlarınız iyi çıkar. Ben sadece bir kaç bir şey okuyup çok endilesendim. Zaten gebelik şekeri çıkmasını bekliyordum ama bu kadar yüksek çıkması sasirtti beni. Umarım diyetle eski haline döner 🙏🏻
CeylanAk Ssssserapppp diyetle normale dönmezse insülindende korkmayın şekerin yüksek olmasından çok iyidir insülin vurmak inşallah hepimize hayırlı kolay doğumlar olsun 🤲🏻
MucizeAnnesii Ssssserapppp hiç endişelenme insülin kullanman senin ve bebeğin yararına hatta. Haberin olamsa daha kötü .