nazel123 Kızlar öneriniz var mı grip oldum başlangıcı suan boğazım açıyor burnum tıkanıyor birde doğumda sıkıntı olur mu acaba
aleynayavz 39+1 bende de geçmeyen öksürük var ve pazartesi sezaryenle doğumum var nasıl olacak hiç bilmiyorum
BerrakYagmurMert 37+3 ben de perişanım . Dün raktal diye bi serum bağladılar hamilelere sadece bunu veriyorlarmış ya da boş serum . Kelle paça , mandalina , süt derken ayaklanmaya çalışıyorum ama ne fayda …. Bebeğe zararı olmaz demi ?