Pamiramsi merhaba, anladığım kadarıyla uzun süredir çocuk istiyorsunuz ve olmamış. Bana kalırsa kendinizi mutsuz hissetmeniz ve öfkeli hissetmeniz normal. İstediğimiz bir şeyi elde edemediğimizde hepimiz kendimizi mutsuz ve öfkeli hissedebiliriz. Belki ayların yorgunluğunu üzerimizde hissederiz. Hissettiklerinizi anlıyorum ve hak veriyorum. İnşallah kısa zamanda öfkeniz mutsuzluğunuz biter. Kilomuzdan dolayı kendimizi yaftalayıp kötülersek insanlar da bizi öyle görür eşimiz bile. Ben biraz daha sakinleşince daha umutlu kendinize daha güzel bakabileceğinizi düşünüyorum. Evlat isteyen ona bakabileceğini düşünen birisinin her şeyi bu kadar kötü olamaz bence ☺️ Eminim çok güzel yanlarınız vardır. Siz kendinizce bir problem görüyorsanız bunun pekala çözebilirsiniz de☺️ Bence biraz öfkeli ve mutsuz olmaya izin verin yaşayın olumsuz duygularınızı sonra bitsin. Rabbim daha fazla aratmadan yormadan kolaylıkla bir evlat sahibi olmayı nasip etsin 😇