Kızlar acil yardım 32. Haftadayım 2 aydır geçmeyen enfeksiyonum var sürekli akıntım oluyor dün ve bugün biraz önce kanlı akıntım oldu 27. Haftamdada olmuştu kasılmayla birlikte ben hissetmedim ama nstde sancı çıkmıştı 3 gün hastanede yattıktan sonra çıkmıştım ilaçlarıma evde devam ettim ilaçlarım biteli 1 hafta oldu geçen hafta kontrole gittim herşey yolundaydı şimdi yine aynı şeyler hastaneye gitsem hemen yatış verir DR aramaya bile korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayanlar bi akıl verin lütfen