Nazo_avlu Hiç anlamıyorum ama benim abimde de vardı amelıyat oldu bebegın olup olmaması gibi bir sorun vardı ve merakla beklıyorduk allaha cok sukur evlenır evlenmez bebeklerı oldu rabbım aratmadan verdı sız ne ıcın bu testlerı yaptırdınız
Mavili1480 Nazo_avlu İlk hamileliğim de eşimin değerleri düşüktü test vermişti ilaç kullandı bebeğimiz oldu şimdi ikinciyi düşünüyoruz bu yüzden test vermesini istedim doktor varikosel olduğunu ameliyat olması gerektiğini söylemiş çok fazla da bakmamış reglime 6 gün kaldı eğer olursam başka bir doktora gideceğiz bilgisi olan bu sorunu yaşayan var mı diye buraya bir sormak istedim