kubrabayraktarr Kızlar stok için değilde en azından hastane çantama koymak için bebek bezi önerisi istiyorum prima dışında olursa sevinirim erkek bebeğim olacak bu arada biraz daha kaçırma problemi oluyor onlarda
gktgmom kubrabayraktarr ben goon premium soft kullanıyorum çok memnunum sleepy ve molfixi sızdırma yaşadığım için önermem
Neslihankrhmt kubrabayraktarr 20 gündür Molfix kullanıyorum 1 kere taşma yaptı o da benim hatam uzun süre kaldı bez ben dikkat etmemiştim yoksa gayet iyi şu anda
gktgmom kubrabayraktarr sleepy çok küçük eğer bebeğiniz iriyse 1 numara asla almayın derim benim bebeğim 2700 doğdu ona bile anca oldu ve nerdeyse paketin yarısını kullanamadım öylece kaldı goon molfix ile aynı sayılır çok bir fark yok aralarında benim bebeğim minyon olmasına rağmen oluyor ve ne pişik ne de sızdırma asla yapmadı
gktgmom Tictack iki haftadan fazla gider canım ben 82 li aldığımda bile 3 hafta gidiyor sık sık değiştirmeme rağmen