Kızlar pazartesi yada perşembe sezaryen olacağım tahlil vermiştim sonuçlara baktığımda idrar yolu enfeksiyonu var gibi zaten hamileliğin başından beri enfeksiyon geçmiyor ilaç kullanıyorum sonra yine tekrarlıyor sormak istediğim enfeksiyondan dolayı doğuma hemen alabilir mi yoksa enfeksiyonun geçmesini bekleyip sezaryanı erteler mi bu durumu yasıyan olduysa bilgi verirse sevinirim şimdiden teşekkürler