Nurtanesi89 Busraaclak yok benimki normal değil canım. Serklajda atıldı zaten. Rahim bebeği dışarı atmak için çaba gösteriyor diyo resmen. Bebeğimin alanını küçücük bırakıyor. Bazen hareket bile edemiyor 😥
Busraaclak Nurtanesi89 başka ilaç falan verdi mi peki canım magnezyum işe yarıyormuş ama kasılma için kullanılan ilaçlar da varmış başka. Serklaj neden yapıldı rahim ağzı kısalığı da mı var
umrumdadegil Busraaclak iyi gelir o zaman canım kendini de yormazsan problem olmaz sağlıkla gelsin bebişin🤍🥰
Nurtanesi89 Busraaclak ısrarla vermiyor endol yada adalat tarzı ilaç kaç kez konuştum kasılma için. Kasılma olsun diyo çift dikişin var Rahim ağzını açamaz. Evet kısalık vardı. Dikiş atıldı. Endol adalat tarzı ilaç suyu u azaltır istemiyorum kullanmanı diyor.
Busraaclak Nurtanesi89 evet öyle riskleri olduğunu duydum bende çok geçmiş olsun doktorlara güvenmekten ve dua etmekten başka elimizden hiçbir şey gelmiyor maalesef 🥹