Benim bthcg sonucum 384 iken doktorum çift kese gördüğünü söyledi.Keseyi gördüğü için tekrar bthcg istemedi.10 gün sonra kalp atışı için kontrole çağırdı.Ancak benim bu sürede ağrım olunca gece acile gittim ve kese filan görülmedi.Sonrasında geç kalmış olduğum için dış gebelikten sağ tüpüm alındı.Sizce burda doktor hatası mı var kese görünüp sonrasında kaybolur mu? Başına gelen oldu mu arkadaşlar?Erken farkedilseydi tüm bunları yaşamayacaktım😔