Eliff00 Kizlar bugün bı uyandım alt karnımda sızlama var ve baskı var huzursuz bı ağrı yaşayan varmı bunu
BTSB Eliff00 aynı sorun bende de var, fakat ben serklajlıyım ona yoruyorum. Doktor normal diyor bebek büyüyor ve ameliyat nedeniyle vs. İhmal etme doktorunla paylaş bu durumu. Umarım bir an önce geçer 🙏
000_gulay Eliff00 bende 22 haftalık gebeyim her sabah hemen hemen sanki bebek çok aşağıda gibi bi sızı ağrı yaşıyorum hissediyorum yani bebeğimin nerde olduğunu bende bile oluyor bu haftada çok merak ediyordum neden acaba