Hempol ben 24eylülde bi kere verdim 6252 çıktı o gün görmedik keseyi 2hafta sonrasına çağırdı doktor önümüzdeki perşembe gideceğim ama pazartesi günü sağlık ocağı kan sayımı tahlil için filan çağırdı orda tekrar bakarlar. Benim ikinci gebeliğim süreci bildiğim için her gün yada 2gümde bir kan vermeye gitmedim. adetim geçtikten 4-5gün sonra doktora gittim erken gittiğimi biliyordum hafta olarak 4+5ti çünkü kese 5-6dan sonra gözüküyor genelde. Şuan 6+2 kalp atışını duyarız diye düşünüyorum yoksa onun içinde 8.haftada çağırır. Süreç biraz uzun be beklemek gerekiyor içiniz rahat olsun sizinde betanız gayet iyi