Selam kızlar beta hcg değerim 2 gün önce 10.98 çıktı. Hafif lekelenmem de devam ediyor. Reglim 3 gün gecikti. Testte silik çizgi var. Doktor ümitli konuşmadı ama hamile değilmişim gibi davrandı. Nolur bişeyler yazın ümidim çok var ama değerim düşük bir de lekelenme olunca🥺