Arkadaşlar merhaba, anlamlandıramadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. 8haftalık hamileyim. 4haftadır biliyorum. Hiç geçmeyen halsizlik,sürekli hasta hissetme,mide bulantısı,iştahsızlık,keyifsizlik,depresif belirtiler,vücut ağrıları yaşıyorum. Hiç birşey yapasım gelmiyor. Mutsuz hissediyorum. Merak ettiğim şey şu , bu yaşadıklarım normal mi? Bu süreci nasıl daha iyi geçirebilirim siz neler yaptınız?