Gulcin60 canım belirtiler göre cinsiyet tahmini bana göre doğru ve geçerli yöntem değil ama bu haftalarda insan çok merak ediyor elbet 😊 Allah gönlüne göre nasip etsin bazen tüm belirtiler erkek olup kızda olabiliyor cinsiyet😍 bazen de kız belirtilerinden erkekte olabiliyor 😄o yüzden bu tarz şeylere inanmam bi’ay sonra netleşir belli olur cinsiyetin ama ben 17+3’deyim henüz öğrenmedim ayrıntılya kadar öğrenmeyeceğim dedim 😄 bakalım bizim ki ne olacak sende ki tüm belirtiler bende de var ama bana herkes erkek diyor ama ben kız hissediyorum 😍