Momybaby Kızlar, kaçıncı gününüzde kullanmaya başladınız. Ben 40 ma gelmek üzereyim ve hiç kullanamadım. Göbeğim duruyor tabii. Kullananlar hangi model kullandınız ve nasıl ?
BADE38 Momybaby Doktorum hemen başlayabilirsiniz demişti ama ben 3. Gün başlamıştım kullanmaya karnimda çoktan gitti 1.5 ay oldu
prensesim1_ Momybaby benm 3. Gün çarşafla sıktılar sonra korseye döndü ve sarılmadan sanki hareket edemiyordum belimi tutuyordu şuan göbeğim var ama az yani çok değil
Sumeyyeky Momybaby aksine benim için hareket etmek daha kolay olmuştu korseyle yine de kendi doktprunuza danışın tabii