Nazliii-34 xEndless Ben 7haftalıkken gittin doktor bana bir ay sonra gelirsin dedi acaba çok mu geç iki hafta sonra gitsem mi
xEndless Nazliii-34 Bende lekelenme oluyor herhangi bir kanama alanı da yok leke kırmızıya dönünce acilen gittm bu hafta da 1 gun arayla hep progestan iğne yaptırdım şu aralar biraz fazla git gel yapmak zorundayız o yüzden