14+6 hamilelikten, Merhaba sevgili hamiş dostlarım.💞🤰Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu hafta tüm haftalardan kolay geçti benim için mide bulantısı yok, kasık ağrısı ve batması yok denebilecek kadar az, halsizlik minimum seviyede, gögüs ağrım kalmadı bu nedenle biraz endişelerim de var. Pazartesi günü doktor kontrolümüz var. İyi mi değil mi? Anlayamıyorum, halbuki bulantılarımın geçmesini iple çekmiştim ama hamilelikten olduğunun farkındaydım ve bu içimi rahatlatıyormuş şimdi sağlıklı mı? orada mı? Diye düşünüp durmaktan yoruldum. Bu hafta hafif baş ağrısı, bol uyku ve gögüs kaşınmam vardı. Hafif elimle kasıklarıma dokunduğumda bir baskı hissederdim oda kalmadı. Amma göbeğim çıkmış vaziyette bu sevindirici. Bir an önce Pazartesi olsada gitsek ve görsem çırbağamı derdindeyim. Sizlerin tecrübeleri neler ve nasıl geçiyor hamileliğiniz.💓