Adalet66 Kızlar 11 haftalık olduk çok şükür ... doktorum 12. Haftada gel ikili test için dedi 13. Haftada gitsem yapmazlar mı geç gitmek istiyorum cinsiyet de belki söyler die ... siz kaçıncı haftada yaptırdınız . Özel etimed hastanesine gidiyorum
Deletedmom667 Adalet66 bende suan 11 haftadayım cuma gunu cagırdı benı ogunde 11+5 te yapılmış olcak bilemedim canım
Adalet66 Deletedmom667 bende ne kadar geç gidersem o kadar iyi diyordum 😄 cinsiyetini belki söyler die
Deletedmom667 Adalet66 dimi benımde aklıma gelmedi değil ama ıkılı teste soylenen cınsıyetler bazen degısıklık gosterebılıyormuş o ıhtımalde var
Adalet66 Deletedmom667 evet öyle ama ikili testte değişmeyen cinsiyette varmış bilmiyorum ki ya hayırlısı olsun hakkımızda kız erkek önemli değil ama insan merak ediyor